Félelemkeltés direkt marketinggel

Az imént csörgött a telefonom, és ismeretlen, azaz rejtett számról hívott egy női hang. Mint mondta, valamilyen ízületi klinika vagy mi a szösz, ahonnét hív, és nagyon kedves és udvarias volt. Tájékoztatott, hogy SAJNOS, ma Magyarországon a lakosság kilencvennemtudomhány százalékát érinti az ízületi megbetegedés. Megkérdezte, hogy nekem van-e ilyen problémám. Mondtam, nincs. És vajon én mit teszek, hogy ne legyen? Mert ez kialakul az évek során… És mi a foglalkozásom?
Visszakérdeztem, mire megy ki ez a beszélgetés? Van valamilyen ajánlata nekem, vagy egyszerűen kifaggat? Mert nem érek rá, és nincs is ínyemre ez a kérdezősködés. Erre még sötétebb jövőképet kezdett festeni az ízületeimet illetően.
Így rövid úton elköszöntem tőle, és újfent megállapítottam, hogy rejtett számról jövő hívást nem kell felvenni.
Továbbá az is kiviláglik ebből az esetből, hogy nem elég, ha tudatosan távol tartjuk magunkat az ijesztgető, félelemben tartani akaró propagandától (szóljon az bármiről), mert küszöb alatt is megpróbál bekúszni.
Rendesen rögzíteni kell azt a küszöböt. 🙂 

Könyvjelző Közvetlen hivatkozás.

Hozzászólások lezárva